تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی، گامی رو به جلو است
تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی، گامی رو به جلو است

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: سند مهندسی فرهنگی در سطح وزارتخانه‌ها، تعیین تکلیف شده است.  وی با بیان اینکه تدوین برش استانی این سند، یک ضرورت است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری نهادهای فرهنگی و تمام دستگاه‌های مسئول، برش استانی سهند مهندسی فرهنگی، برنامه‌ای […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: سند مهندسی فرهنگی در سطح وزارتخانه‌ها، تعیین تکلیف شده است.

 وی با بیان اینکه تدوین برش استانی این سند، یک ضرورت است، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری نهادهای فرهنگی و تمام دستگاه‌های مسئول، برش استانی سهند مهندسی فرهنگی، برنامه‌ای رو به جلو در زمینه توسعه فرهنگی و اجتماعی استان باشد.
 
پورمحمدی با اشاره به تدوین و اجرای سند تدبیر توسعه استان در بخش فرهنگی، گفت: برش استانی سند مهندسی فرهنگی در آذربایجان شرقی، گامی روبه جلو و نوآورانه است که با جدیت دنبال می شود.
  
 استاندار آذربایجان شرقی همچنین گفت: شناخت ارزش ها و هنجارها، نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری برای اهداف خرد و کلان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱