تداوم کمک به خانواده زندانیان نیازمند در عنبرآباد
تداوم کمک به خانواده زندانیان نیازمند در عنبرآباد

خبرگزاری میزان – ابوذر داوریان، رئیس حوزه قضایی و رئیس دادگاه خانواده شهرستان عنبرآباد در استان کرمان ضمن اشاره به تداوم کمک به زندانیان نیازمند این شهرستان، گفت: به مناسبت روز نسیم مهر ضمن دعوت جمعی از خانواده زندانیان نیازمند، کمک‌های خیران و آستان قدس رضوی به آن‌ها اهداء شد. رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد […]

خبرگزاری میزان – ابوذر داوریان، رئیس حوزه قضایی و رئیس دادگاه خانواده شهرستان عنبرآباد در استان کرمان ضمن اشاره به تداوم کمک به زندانیان نیازمند این شهرستان، گفت: به مناسبت روز نسیم مهر ضمن دعوت جمعی از خانواده زندانیان نیازمند، کمک‌های خیران و آستان قدس رضوی به آن‌ها اهداء شد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم گویی به خانواده‌های زندانیان نیازمند، از آنان خواست شرایطی را در خانه فراهم کنند که این زندانیان پس از آزادی مرتکب تکرار جرم نشوند.

وی با اشاره به این مطلب که خانواده بستر امنی است که باعث رشد و بالندگی انسان و شکل گیری جامعه‌ای پویا و بالنده می‌شود، اظهارداشت: با کمک خیران شریف عنبرآبادی، کمک به خانواده زندانیان نیازمند همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

ابراهیم سلیمانی؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد نیز در حاشیه این مراسم، ضمن قدر دانی از خیرین شریف شهرستان عنبرآباد و آستان قدس رضوی بابت همکاری با دستگاه قضایی در جهت محرومیت زدایی، اظهار داشت: خانواده‌های زندانیان متاسفانه با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند که می‌طلبد کمک‌های مومنانه مردم به آن‌ها بیشتر شود تا شاهد شکل گیری جرائم جدید در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام/