تداوم احداث زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی در محلات کم‌برخوردار تبریز
تداوم احداث زمین‌های ورزشی چمن مصنوعی در محلات کم‌برخوردار تبریز

به گزارش قلم پرس، یعقوب نامی اظهار کرد: شهرداری تبریز تلاش می کند تا در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و انجام فعالیت ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به نیاز و خواسته های شهروندان عزیز در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش نیز پاسخ […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب نامی اظهار کرد: شهرداری تبریز تلاش می کند تا در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و انجام فعالیت ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به نیاز و خواسته های شهروندان عزیز در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش نیز پاسخ داده و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی آنان فراهم کند.

وی ادامه داد: در همین راستا بیش از  ۱۷ باب زمین چمن ورزشی مصنوعی در طول چند سال گذشته توسط شهرداری تبریز احداث شده است و در حال حاضر نیز دو باب زمین ورزشی چمن مصنوعی در انتهای طالقانی و محله کجوار در حال احداث است.

نامی در تشریح عملکرد این پروژه ها افزود: زیرسازی، تهیه و نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال به ابعاد میانگین ۶۵*۹۵ متر در آخر محله طالقانی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا است.

وی همچنین در خصوص زمین محله کجوار گفت: زیرسازی و نصب چمن مصنوعی در این زمین به ابعاد ۱۰۰*۷۰ است که در آستانه شروع مراحل اجرایی قرار دارد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، مرمت، بازسازی و آماده سازی همه سالنهای چند منظوره ورزشی – بحران متعلق به شهرداری تبریز نیز از طریق مناطق شهرداری در حال انجام است.