تداوم اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی در پارک‌ها و میادین
تداوم اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی در پارک‌ها و میادین

تداوم اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی در پارک‌ها و میادین همزمان با ایام سوگواری حسینی، مجموعه‌ای از نمایش‌های آیینی با مضامین عاشورایی در پارک‌ها و میادین شهرداری منطقه ۲ با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی برای شهروندان اجرا شد. به گزارش امور ارتباطات، توسط  شهرداری منطقه ۲ و همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نمایش‌های […]



تداوم اجرای نمایش‌های آیینی و عاشورایی در پارک‌ها و میادین

همزمان با ایام سوگواری حسینی، مجموعه‌ای از نمایش‌های آیینی با مضامین عاشورایی در پارک‌ها و میادین شهرداری منطقه ۲ با همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی برای شهروندان اجرا شد.

به گزارش امور ارتباطات، توسط  شهرداری منطقه ۲ و همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نمایش‌های آیینی با موضوع فرهنگ عاشورا و قیام سیدالشهدا(ع) در پارک‌های سطح منطقه از جمله پارک ائل گلی، پارک گلها (ایرانسل)، زیر پل هتل مرمر و مقابل مسجد صاحب الزمان (عج)شمس آباد  برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه، نمایش‌های «فطرس» و «زنی از طایفه بنی‌نضیر» با مشارکت مؤسسه اندیشه‌سازان طناز آذربایجان و نمایش «فرهنگ واقعه عاشورا» توسط گروه هنری تاریخ انبیا برای شهروندان به اجرا درآمد.

اجرای این نمایش‌ها با هدف تبیین پیام‌های نهضت عاشورا، ترویج فرهنگ ایثار، آزادگی و ولایت‌مداری و بهره‌گیری از ظرفیت هنرهای نمایشی در انتقال مفاهیم دینی و ارزشی صورت گرفت و با استقبال شهروندان و خانواده‌ها همراه شد.