تجلیل اساتید از مردم برای حضور درانتخابات و تبریک به رئیس‌جمهور منتخب
تجلیل اساتید از مردم برای حضور درانتخابات و تبریک به رئیس‌جمهور منتخب

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی پیامی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفته و از مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور باشکوه در انتخابات تجلیل کردند. در متن بیانیه  بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: بسم […]

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی پیامی پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفته و از مردم و جامعه دانشگاهی برای حضور باشکوه در انتخابات تجلیل کردند.

در متن بیانیه  بسیج اساتید و استادان انقلابی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند. سوره مبارکه رعد آیه ۱۱

۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد. حماسه ی حضور مردم در پای صندوق های رأی و مشارکت در تعیین حق سرنوشت از برکات نظام مردم سالار دینی و از مؤلفه های اقتدار ملی است.

نقش آفرینی نخبگان و جامعه دانشگاهی در تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب گزینه اصلح، مثال زدنی و ستودنی است.

از ملت بزرگ ایران که علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچون‌ همیشه پشتوانه ای محکم برای ایران عزیز اسلامی بوده اند، خاضعانه سپاسگزاریم.

بی شک همه مردم در این موفقیت و پیروزی سهیم و شریک هستند.

به منتخب ملت جناب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی هم که با رعایت اخلاق مداری در عرصه رقابت، موفق به جلب اعتماد مردم شد، تبریک عرض می نماییم. کارنامه موفق آیت الله رئیسی در قوه قضائیه نویدبخش فصل جدیدی از تعالی و پیشرفت ایران، خدمت رسانی به مردم و گشایش مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

امید است در دولت مردمی آیت الله رئیسی به موضوعات علم و فناوری و اتکا به ظرفیت نخبگان دانشگاهی و توان داخلی از جمله مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان به عنوان پیشران های تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان توجه ویژه ای شود.

بی شک اقتدار علمی، اقتدار امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت و در مناسبات بین المللی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آموزش و پرورش و  آموزش عالی به عنوان دو رکن مهم در نظام تعلیم و تربیت باید مورد توجه جدی قرار گیرد. اهتمام و اعتقاد به اجرای اسناد بالادستی همچون نقشه جامع علمی کشور، سند مهندسی فرهنگی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مطالبات جدی جامعه نخبگانی کشور از رئیس جمهور منتخب است.

شورای مرکزی بسیج اساتید و هیات مؤسس مجمع اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمادگی کامل خود برای یاری و همراهی رئیس جمهور منتخب در تدوین برنامه های دولت انقلابی را اعلام‌ می دارد.

بر خود فرض می دانیم که از رهنمودهای عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در تبیین اهمیت انتخابات و روشنگری های معظم له که همیشه راهگشا بوده است سپاسگزاری نماییم. به عنوان فرزندان انقلاب و سربازان‌ ولایت در سنگر دانشگاه آمادگی داریم تا در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به آرمان های والای تمدن نوین اسلامی جانفشانی نماییم.

انتهای پیام/