تبریز میزبان ۴ رویداد ورزشی ملی است
تبریز میزبان ۴ رویداد ورزشی ملی است

[ad_1] رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز از میزبانی چهار رویداد کشوری در رشته‌های مختلف در شهرستان تبریز تا پایان ماه آبان خبرداد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی نوایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزشی در شهرستان تبریز اظهار داشت: مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان و نوجوانان پسران کشور از ۲۶ تا ۲۹ آبان […]

[ad_1]


رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز از میزبانی چهار رویداد کشوری در رشته‌های مختلف در شهرستان تبریز تا پایان ماه آبان خبرداد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی نوایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزشی در شهرستان تبریز اظهار داشت: مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان و نوجوانان پسران کشور از ۲۶ تا ۲۹ آبان در مجموعه ورزشی امام علی (ع) و دور رفت لیگ دسته یک والیبال بانوان از ۲۴ تا ۲۶ آبان در سالن اقدمی به میزبانی این شهرستان برگزار خواهند شد.

نوایی خاطرنشان کرد: مرحله اول لیگ بسکتبال زیر ۱۸ سال پسران کشور که در سالن اقدمی در حال برگزاری است و امروز ۱۹ آبان پایان می یابد.

وی با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی به رشد و توسعه ورزش استان کمک می‌کند، افزود: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران همچنین بالا بردن تجربه ورزشکاران از دیگر اهداف برگزاری و میزبانی از مسابقات است.
علاوه بر مسابقات یاد شده، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان مردان و زنان، شطرنج شمال‌غرب و رویدادهای لیگ‌های ورزشی مختلف در آبان‌ماه جاری در تبریز برگزار شده است.

مسابقات موتور هارد اندرو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ۲۶ و ۲۷ آبان‌ماه در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، موتور اندرو یکی از رشته‌‌های ورزش موتورسواری آفرود است که در مسیرهای طولانی کوهستان و آفرود انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]