تایید نامه پاداش میلیاردی / حسنی نیا: نامه در حد تقاضا بوده / تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است
تایید نامه پاداش میلیاردی / حسنی نیا: نامه در حد تقاضا بوده / تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است

معاون امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص درخواست یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی به عنوان پاداش برای یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان توضیحاتی ارائه داد. به گزارش قلم پرس،  چندی پیش خبرِ نامه‌ای با موضوع درخواست پاداش “یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی” برای کارشناسان اداره کل اوقاف […]

معاون امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه درخصوص درخواست یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی به عنوان پاداش برای یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش قلم پرس،  چندی پیش خبرِ نامه‌ای با موضوع درخواست پاداش “یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی” برای کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در فضای مجازی دست به دست شد. در این نامه، مدیر کل اوقاف استان آذربایجان شرقی خطاب به حجت‌الاسلام خشنودی مدیر کل حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه درخواست کرده تا برای وکیل و کارکنان اداره اوقاف استان فوق که در سرانجام رساندن پرونده یک زمین وقفی مشارکت داشتند، پاداشی معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان درنظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام امراله حسنی‌نیا معاون امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سئوالی دراین باره اظهار کرد: این نامه در حد تقاضا بوده و تاکنون هیچ مبلغی به اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی پرداخت نشده است.

وی با تایید اینکه در این درخواست آمده است تا کارمندان و دست‌اندرکاران تاثیرگذار در این پرونده مورد تشویق قرار گیرند، گفت: مدیر کل اوقاف استان در این درخواست مبلغی را برای هزینه وکیل و  مبلغی را نیز برای پاداش همکاران پیشنهاد داده است.

وی درباره میزان مبلغ پیشنهادی به وکیل و کارمندان، گفت: مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون برای حق‌‌الوکاله و مبلغی را بابت پاداش کارکنان پیشنهاد شده است که هنوز هیچ پاسخی از سوی سازمان اوقاف به این نامه داده نشده است.

حسنی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا ارسال درخواست پاداش به سازمان اوقاف، امری معمول است؟، گفت: روال و منطق مشخصی برای اینکه هر کسی  مشمول پاداش شود، وجود ندارد و اگر هم عدد و رقمی بیان می‌شود فقط در حد تقاضا است. گاهی ممکن است برای پرونده‌ای نیز تقاضای پاداش شود و مورد تشویق نیز قرار گیرد امّا هیچ دستورالعمل و بخش‌نامه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

معاون امور اوقافی، حقوقی و امور مجلس در پاسخ به این سوال که آیا میزان پاداش به ارزش مالی اراضی و املاک موقوفه نیز بستگی دارد، گفت: هیچ فرمولی برای ارزش‌گذاری و میزان پاداش‌ها وجود ندارد و اگر گاهی نیز پاداشی به کارکنان ادارات داده می‌شود برای این است که آنها مورد تشویق قرار گیرند.