تاکید معاون اجتماعی دادگستری کل استان بوشهر بر عدم تبلیغات خارج از زمان مقرر و قانونی
تاکید معاون اجتماعی دادگستری کل استان بوشهر بر عدم تبلیغات خارج از زمان مقرر و قانونی

خبرگزاری میزان – چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری کل استان بوشهر و با حضور همه دستگاه‌های عضو برگزار شد. الماس گشتاسبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر به اهمیت مسئله انتخابات و حضور مردم اشاره کرد و بیان داشت: مشارکت بالا و حداکثری بسیار […]

خبرگزاری میزان – چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری کل استان بوشهر و با حضور همه دستگاه‌های عضو برگزار شد.

الماس گشتاسبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر به اهمیت مسئله انتخابات و حضور مردم اشاره کرد و بیان داشت: مشارکت بالا و حداکثری بسیار مهم و حیاتی است و این مسئله یکی از اهداف اصلی برگزاری انتخابات است که باید تمام تلاش خود را در راستای این مهم به کار بببندیم.

گشتاسبی افزود: رعایت عدالت در توزیع فرصت‌ها مسئله مهم دیگری است که تمامی مسئولان درگیر انتخابات باید مدنظر قرار داده و از جانبداری پرهیز کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر، بر عدم تبلیغات خارج از زمان مقرر و قانونی تأکید کرد و ادامه داد: اجرای قانون و قانون مداری از اوجب واجبات است و باید توسط کاندیدا‌ها و رؤسای ستاد‌ها و سایر عوامل سرلوحه تمامی امور قرار داده شود.

وی در ادامه به راه اندازی و فعالیت سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) توسط قوه قضاییه برای گزارش دهی انواع تخلفات، جرایم، کمبود‌ها و کاستی‌ها موجود در سطح شهر‌ها خبر داد و افزود: آحاد جامعه می‌توانند با ثبت نام در این سامانه و بهره گیری از ظرفیت این سامانه، تخلفات و جرایم انتخاباتی را گزارش کرده تا در سریعنرین زمان ممکن مشکل مورد نظر مرتفع یا برخورد قانونی با متخلفان صورت داده شود.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به رصد سازمان بازرسی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: بازرسی استان بوشهر نظارت کافی و دقیق بویژه در این یک ماه بر ادارات دولتی و مدیران این دستگاه‌ها داشته باشند تا از امکانات دولتی در راستای حمایت و یا تخریب کاندیدای خاصی استفاده نشود.

گشتاسبی در پایان بر لزوم اشراف کامل و کافی بر موضوع انتخابات و همچنین قوانین موضوعه و کنترل و رصد دقیق فضای مجازی در ایام تبلیغات انتخاباتی تأکید کرد.

انتهای پیام/