تاکید رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران بر لزوم حفظ کرامت انسانی شهروندان
تاکید رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران بر لزوم حفظ کرامت انسانی شهروندان

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین فراتی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران حفظ حریم خصوصی و رعایت کرامت انسانی شهروندان را مهم توصیف کرد و بیان داشت: پرهیز از سوءاستفاده شغلی و اعمال سلیقه در برخورد با اصناف و پلمب اماکن تجاری از مصادیق رعایت حقوق مردم در این شرایط اقتصادی است. وی خواستار […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین فراتی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران حفظ حریم خصوصی و رعایت کرامت انسانی شهروندان را مهم توصیف کرد و بیان داشت: پرهیز از سوءاستفاده شغلی و اعمال سلیقه در برخورد با اصناف و پلمب اماکن تجاری از مصادیق رعایت حقوق مردم در این شرایط اقتصادی است.

وی خواستار نظارت دقیق بر اجرای طرح ناظر شد و افزود: اشتباهات مجریان این طرح با ارائه آموزش‌های کاربردی می‌بایست به حداقل برسد و حرمت خانواده‌ها نیز بیش از گذشته حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین فراتی بر تقویت بنیه اعتقادی و دینی کارکنان ناجا که در مبارزه و برخورد با آسیب‌های اجتماعی نقش دارند، تأکید کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران همچنین اقتدار پلیس را در رعایت قانون دانست و با استقبال از طرح‌های نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش بر کنترل، مهار و شناسنامه‌دار شدن این افراد تأکید کرد.

این مقام قضایی هماهنگی پلیس امنیت عمومی با سایر نهاد‌های اطلاعاتی را به‌منظور هم‌پوشانی و هم‌افزایی و جلوگیری از اقدامات موازی در مسائل امنیتی مهم برشمرد و تصریح کرد: ساماندهی اتباع بیگانه و کنترل و نظارت بر مترددین غیرمجاز برای پیشگیری از جرایم امنیتی ضروری است.

فراتی، افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور شناسایی شبکه‌ها و گروه‌های اخلال گر در نظام اقتصادی را خواستار شد و افزود: راه‌های کلاهبرداری و سوءاستفاده افراد فرصت طلب همچنین کسانی که در مقام تضعیف امنیت کشور و تشویش اذهان مردم هستند را باید مسدود ساخت.

در ابتدای این نشست، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گزارشی از مأموریت‌های این مجموعه و مستنداتی از عملکرد پلیس در مبارزه با اراذل و اوباش ارائه کرد.

سپس دیگر روسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ گزارشی از حوزه کاری خود و دغدغه‌های موجود در ارتباط با مراجع قضایی را مطرح کردند.

انتهای پیام/