تاکید بر مولفه‌های انسان محوری از اهداف شهرداری تبریز است
تاکید بر مولفه‌های انسان محوری از اهداف شهرداری تبریز است

شهردار تبریز گفت: از روزی که تیم جدید شهرداری کار خود را آغاز کرده است انسان محوری در تمام پروژه ها را هدف خود قرار داده است. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در آیین افتتاح پیاده راه ارک با بیان اینکه از روزی که کارمان را در شهرداری آغاز کردیم اولویت ما انسان […]

شهردار تبریز گفت: از روزی که تیم جدید شهرداری کار خود را آغاز کرده است انسان محوری در تمام پروژه ها را هدف خود قرار داده است.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در آیین افتتاح پیاده راه ارک با بیان اینکه از روزی که کارمان را در شهرداری آغاز کردیم اولویت ما انسان محوری در شهرسازی بود گفت: پس از پیاده راه ارک، چند مسیر دیگر در سال آینده پس از طی مراحل قانونی به پیاده راه تبدیل می شود.

او ادامه داد: تمام کارهای شهرداری برای انسانهاست و از همین رو باید اولویت در تردد هم با انسان ها باشد، اینکه همیشه اولویت را به خودروها بدهیم اشتباه است.

شهردار تبریز با بیان اینکه امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی فضای همدلی و کارکردن نسبت به گذشته بیشتر فراهم شده گفت: هیچ بهانه ای از مدیران برای اینکه کار نکنند قابل قبول نیست.

شهین باهر تاکید کرد: امیدوارم با افتتاح این پیاده راه این پیام را به شهروندان داده باشیم که تصور اینکه با وجود تنگناهای مالی شهرداری توان اجرای پروژه های عمرانی را ندارد، اشتباه است.

او در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ولادت امام علی(ع) و آغاز سال جدید به شهروندان گفت: خروجی همدلی در مجموعه های مختلف شهرداری تبریز، پروژه هایی بود که امسال تقدیم شهروندان شد و در سال ۹۸ نیز اقدامات و پروژه های بزرگتری اجرا می کنیم.