تامین و ارتقای امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است
تامین و ارتقای امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در آئین تکریم از خدمات رئیس سابق دادگستری بردسیر و معارفه رئیس جدید این حوزه قضایی گفت: ملت بزرگ و قهرمان ایران دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های شهر و روستا را در پیش رو دارد و همه وظیفه […]

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در آئین تکریم از خدمات رئیس سابق دادگستری بردسیر و معارفه رئیس جدید این حوزه قضایی گفت: ملت بزرگ و قهرمان ایران دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های شهر و روستا را در پیش رو دارد و همه وظیفه داریم با حضور پرشور خود، عزت و اقتدار این نظام اسلامی را نمایش گذاریم.

وی تاکید کرد: هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست و به عنوان یک ایرانی و مسلمان باید وظیفه ملی خود را انجام داده و غیرت ملی خود را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به منصه ظهور برسانیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که انشاالله با انتخاب شایسته ملت ایران، شاهد شکل گیری دولتی جوان، انقلابی، مردمی، دلسوز و پاک دست خواهیم بود، اظهارداشت: بنا به حضور و همراهی مردم، ان شاالله فردی انتخاب شود که دردمند مردم باشد و در شرایط اقتصادی کنونی به داد مردم برسد، زیرا مردم در حوزه اقتصادی دشواری‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر بخشی خصوصی در حوزه اقتصاد با تمام توان وارد شده و سیاست گذاری‌های صحیحی در حوزه اقتصاد داشته باشیم بسیاری از گره‌های موجود به حول و قوه الهی گشوده خواهد شد.

موحد یادآور شد: در سند چشم انداز و سیاست‌های کلان نظام قضایی کشور، امنیت قضایی جایگاه بسیار مهمی دارد و منظور از امنیت قضایی این است که جان، مال، ناموس و حقوق مادی و معنوی هر شهروند ایرانی در پناه قانون مصون از هر گونه تعرض باقی بماند.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که رضایت مندی مردم از دستگاه قضایی در شهرستان بردسیر ۸۰ درصد است و این امر افتخاری برای این مجموعه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: حوزه قضایی بردسیر در غالب شاخص‌هایی که مورد ارزیابی قرار گرفته، برتر بوده است و در این شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی و سایر حوزه‌ها به صورتی پرتلاش و شبانه روزی اقدام شده است.

موحد بر همدلی و هماهنگی بین دستگاهی و درون دستگاهی، توجه به حفظ حقوق بیت المال، حمایت از سرمایه گذاری، افزایش ظرفیت اشتغال و ارتقای اقدامات در حوزه حفظ حقوق عامه تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان بردسیر نیز در این آیین با اشاره به این مطلب که همواره وحدت و همدلی بسیار خوبی بین مجموعه قضایی با مسئولان شهرستان بردسیر برقرار بوده است، گفت: خدمات شایسته به جامعه و جلب رضایت مردم ا مصادیق عاقبت بخیری و عافیت است.

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی افزود: همواره اخبار احیای واحد‌های تولیدی با حمایت دستگاه قضایی استان کرمان مطرح می‌شود و این اقدام کار بسیار ارزشمندی است.

وی اظهارداشت: مجتمع‌های اقتصادی شهرستان بردسیر در حوزه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود به خوبی ورود کرده اند و انتظار می‌رود که موانع موجود در مسیر حرکت کارخانه‌های فولاد این شهرستان با پشتیبانی دستگاه قضایی حل شود.

فرماندار شهرستان بردسیر نیز در این آئین گفت: مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی یک تکلیف الهی است و باید قدردان آن باشیم، زیرا فرصتی را به ما می‌دهند که بتوانیم با بهره گیری از این فرصت، آخرت خود را تامین و تضمین کنیم.

وی تاکید کرد: هر فرد در هر مسئولیت و جایگاهی باید توجه داشته باشد که آنچه موجب دلسردی و بدبین شدن مردم به نظام و انقلاب می‌شود را انجام ندهد و در غیر این صورت در درگاه خداوند و در برابر خون شهدا مدیون خواهیم بود.

شایان ذکر است؛ در این آئین از خدمات حسین رمضانی زاده، ریاست سابق دادگستری بردسیر تقدیر و محمد سالاری به عنوان رئیس جدید این دادگستری معرفی شد.

انتهای پیام/