تأکید اعضای کمیسیون قضایی بر قانونمند شدن مرکز تحقیقات اسلامی در قم
تأکید اعضای کمیسیون قضایی بر قانونمند شدن مرکز تحقیقات اسلامی در قم

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صعومه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه لایحه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایراد وارد شده […]

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صعومه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه لایحه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایراد وارد شده به این لایحه از سوی شورای نگهبان، رفع شد.

وی افزود: البته در جلسه قبل ایراد دیگر شورای نگهبان به این لایحه رفع نشده و کمیسیون به مصوبه خود اصرار کرده بود تا موضوع برای رسیدگی بیشتر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه مسئولان مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی از سابقه کاری و فعالیت‌هایشان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

دلخوش خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون به دنبال گزارش مرکز تحقیقات اسلامی قم در قانونمند شدن این مرکز و نیز فعالیت پررنگ‌تر آن تأکید کردند.

وی افزود: همچنین حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مالی بیشتر از مرکز تحقیقات اسلامی قم مورد تأکید اعضای کمیسیون بود و نمایندگان حاضر در جلسه همچنین به این موضوع اشاره داشتند که در صورت امکان بخش‌هایی از این مرکز در مرکز پژوهش‌های مجلس ادغام شود.

انتهای پیام/