بهره‌برداری از ۲۷۰۰ واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی در هفته دولت
بهره‌برداری از ۲۷۰۰ واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی در هفته دولت
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه از محل یک‌هزار و ۵۲۷ هکتار زمین با کاربری مسکونی، ۷۸ هزار و ۸۶۸ واحد در حال ساخت است، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن تحویل متقاضیان داده شد و در هفته دولت نیز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: تاکنون ۹ هزار و ۲۷ هکتار برای اجرای این طرح در آذربایجان‌شرقی تامین شده که یک هزار و ۵۲۷ هکتار از آن مربوط به زمین‌های با کاربری مسکونی است که از اولین روزهای طرح قانون جهش تولید مسکن تامین شده است.

وی افزود: ۷ هزار و ۳۳۳ هکتار از محل ماده ۹ و ۱۴۷ هکتار نیز از محل ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین شده و در حال حاضر هیچ کمبودی از بابت الحاق اراضی و تامین زمین در ۲۱ شهرستان و ۴۷ شهر استان نداریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن را ۲۰۰ هزار واحد طی ۴ سال اعلام کرد و گفت: زمین مورد نیاز برای بیش از این تعداد تامین شده و استعلامات لازم نیز انجام و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که منتظر تایید این وزارتخانه هستیم.

وی یادآور شد: برای ۱۴۰۰ هکتار از زمین‌های تامین‌ شده با وزارت راه و شهرسازی در حال مکاتبه هستیم تا روند قانونی آنها حداکثر تا یک ماه طی شود.

خرّم با اشاره به اینکه از محل  یک‌هزار و ۵۲۷هکتار زمین با کاربری مسکونی، ۷۸ هزار و ۸۶۸ واحد در حال ساخت است، تصریح کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان، ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن تحویل متقاضیان داده شد و در هفته دولت نیز ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آماده تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/