بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی
بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که به همت سپاه شهدای این استان برگزار شد، شرکت کردند. عتباتی در این مراسم عنوان کرد: مردم بزرگ ایران در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با دست خالی و با اتکا […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که به همت سپاه شهدای این استان برگزار شد، شرکت کردند.

عتباتی در این مراسم عنوان کرد: مردم بزرگ ایران در عملیات غرور آفرین بیت المقدس با دست خالی و با اتکا به ذات اقدس الهی شاهکاری را رقم زدند که فقط می‌توان در مورد آن جمله تاریخی امام را یادآور شد و براستی که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: آزادی خرمشهر از آنجایی که اولین عملیات ظفرمندانه رزمندگان اسلام و در واقع سرآغاز پیروزی‌های دیگر جبهه اسلام بود اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند.

عتباتی ادامه داد: رشادت‌ها و شهادت طلبی‌های رزمندگان اسلام هیچ وقت از اذهان ملت ایران نخواهد رفت و این قهرمانان الگوی عزتمندی و شرافت و غیرت اسلامی هستند و بر ماست که این دلیرمردی‌ها را تا ابدالدهر زنده نگه داریم و ارج بگذاریم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان شهدا را ناظرین همیشگی خواند و طلب مدد از ارواح طیبه شهدا را راز موفقیت در کار‌ها دانست.

در پایان این مراسم لوح یادبودی از طرف ستاد بزرگداشت سوم خرداد به فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا سرتیپ پاسدار اوصانلو تقدیم شد.

انتهای پیام/