برگزاری نشست هم اندیشی و تعاملی دادستان عمومی با مراجع انتظامی شهرستان جاجرم
برگزاری نشست هم اندیشی و تعاملی دادستان عمومی با مراجع انتظامی شهرستان جاجرم

خبرگزاری میزان – روح الله فدوی بندقرایی، دادستان عمومی و انقلاب جاجرم بیان داشت: مراجع انتظامی بعنوان ضابطین عام دادگستری اصولا نقش بسیار مهمی در اجرای دستور‌های قضایی، رفع اطاله دادرسی و تسریع در اجرای احکام قضایی و … به عهده دارند. وی به محتوای نشست اخیر توجیهی و آموزشی با ضابطین اشاره و تصریح […]

خبرگزاری میزان – روح الله فدوی بندقرایی، دادستان عمومی و انقلاب جاجرم بیان داشت: مراجع انتظامی بعنوان ضابطین عام دادگستری اصولا نقش بسیار مهمی در اجرای دستور‌های قضایی، رفع اطاله دادرسی و تسریع در اجرای احکام قضایی و … به عهده دارند.

وی به محتوای نشست اخیر توجیهی و آموزشی با ضابطین اشاره و تصریح کرد:در این نشست مراجع انتظامی اعم از بخش‌های عمومی و تخصصی حضور داشتند و مهمترین مسائل و مشکلات مرتبط با نحوه اقدامات و کم و کیف عملکرد‌ها و مجاری صحیح برقراری ارتباطات راهگشا و تقویت سطح تعاملات سازنده فی مابین به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان بررسی شد و در پایان حسب مورد به سوالات و ابهامات مطروحه پاسخ داده شد.

بندقرایی در پایان یادآور شد: تقویت کمیته جلب و تسهیل و تسریع در موجبات دستگیری متهمین و محکومین متواری و اجرای احکام قضایی و ارائه تذکرات لازم و نیز بکارگیری راهکار‌های عملی برای بهبود شاخص‌های عملکردی از مهمترین محور‌های مورد بحث و گفتگو در این نشست بود.

انتهای پیام/