برگزاری (فصل دوم لیگ آنلاین پلاس) مسابقات سراسری دریافت پیشنهادهای تخصصی کارکنان شهرداری تبریز
برگزاری (فصل دوم لیگ آنلاین پلاس) مسابقات سراسری دریافت پیشنهادهای تخصصی کارکنان شهرداری تبریز

به گزارش قلم پرس، فرزاد نظیری در این رابطه افزود: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه مضاعف کاری، شور و نشاط و رقابت سالم بین کارکنان شهرداری تبریز و شناسایی افراد خلاق و نوآور، بهبود مستمر فرآیندهای کاری شهرداری تبریز در برنامه کاری قرار گرفته است. وی ادامه داد: شرکت برای تمامی پرسنل با هر […]

به گزارش قلم پرس، فرزاد نظیری در این رابطه افزود: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه مضاعف کاری، شور و نشاط و رقابت سالم بین کارکنان شهرداری تبریز و شناسایی افراد خلاق و نوآور، بهبود مستمر فرآیندهای کاری شهرداری تبریز در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شرکت برای تمامی پرسنل با هر نوع شرایط استخدامی آزاد است. همکاران محترم مجموعه شهرداری تبریز می‌توانند با مراجعه به سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز در آدرس Pishnahadat.tabriz.ir با مطالعه دقیق شرایط مسابقه، در این رویداد شرکت و در ۹ زمینه عمران و شهرسازی – حمل و نقل و ترافیک – فرهنگ‌پذیری شهری – هوشمندسازی شهری – مدیریت پسماند و محیط زیست– منایع انسانی –  سرمایه گذاری و اقتصاد شهری  – دیپلماسی شهری – مدیریت بحران و ایمن‌سازی نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

نظیری در ادامه عنوان کرد: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای تبریز به عنوان مرکز اصلی خلاقیت و نوآوری در سطح مدیریت شهری تبریز همواره پشتیبان و یاور افراد و گروه‌های خلاق و نوآور است و در این راستا همواره کوشش دارد که با روش‌های نوین و برجسته در این زمینه، مشارکت حداکثری کارکنان و شهروندان را در اداره امور شهر هموار سازد.

وی در خاتمه افزود: مسابقات مذکور از ۲۳ بهمن ماه سالجاری در سامانه مذکور شروع و در اوایل اردبیهشت ماه سال آینده با معرفی برترین نفرات و واحدهای شهرداری تبریز به پایان می‌رسد.