برگزاری دوره آموزشی ضابطین قضایی شهرستان راز و جرگلان
برگزاری دوره آموزشی ضابطین قضایی شهرستان راز و جرگلان

خبرگزاری میزان – بدری، دادستان عمومی و انقلاب رازوجرگلان اظهار داشت: اجرای دقیق و به هنگام دستور‌های قضایی می‌تواند در رفع اطاله دادرسی و تسهیل و تسریع در اجرای احکام قضایی راهگشا باشد. وی تصریح کرد: آموزش در همه حال نقشی سازنده در ارتقاء سطح عملکرد‌ها دارد و طی این قبیل جلسات است که با […]

خبرگزاری میزان – بدری، دادستان عمومی و انقلاب رازوجرگلان اظهار داشت: اجرای دقیق و به هنگام دستور‌های قضایی می‌تواند در رفع اطاله دادرسی و تسهیل و تسریع در اجرای احکام قضایی راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: آموزش در همه حال نقشی سازنده در ارتقاء سطح عملکرد‌ها دارد و طی این قبیل جلسات است که با ارائه آموزش‌های راهبردی به ابهامات و سوالات مطروحه نیز پاسخ داده می‌شود و فرایند‌ها و سازوکار‌ها روشن و شفاف در یک مسیر تعریف شده قرار می‌گیرند.

وی ضمن تبیین وظایف و مسؤولیت ضابطین، شناخت موضوعات و مسائل حقوقی و اطلاع کافی از قوانین و اجرای دقیق مقررات را بهترین ملاک سنجش و ارزیابی عملکرد ضابطین برشمرد و خطاب به فرماندهان پاسگاه‌ها و رئیس کلانتری و پلیس‌های تخصصی تأکید کرد: با توجه به اینکه برخی از پرسنل انتظامی که بعضا در مقام ضابط قرار می‌گیرند و مبادرت به ایفای وظیفه می‌کنند اصولا تجارب کافی در عرصه‌های اقدام و عمل ندارند قطعا آموزش‌های این چنینی بهترین مجال و فرصت برای آنان است تا توجیه شوند.

انتهای پیام/