برگزاری برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی با محوریت مردم
برگزاری برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی با محوریت مردم

به گزارش قلم پرس به نقل از مهر، اولین نشست سیاست گذاری و برنامه ریزی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر یک شنبه در تبریز برگزار شد. حجت الاسلام میکائیل اسکندری در این نشست افزود: دهه فجر یادمان گرامیداشت […]

به گزارش قلم پرس به نقل از مهر، اولین نشست سیاست گذاری و برنامه ریزی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر یک شنبه در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری در این نشست افزود: دهه فجر یادمان گرامیداشت انقلاب کبیر اسلامی و تجلیل از پیشگامان و خادمین این نهضت است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه قدرت نمایی بوده و مردم عزیز ایران اسلامی همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان دادند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مخصوصاً راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

وی سپس افزود: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تعداد ۲۳ کمیته تشکیل شده و مسئولین کمیته‌ها جلسات را برگزار و برنامه‌های کمیته را به ستاد دهه فجر استان تا ۲۷ دی ماه ارسال خواهند کرد.

حجت الاسلام اسکندری در ادامه به طراوت، تازگی و خلاقیت در برنامه‌ها و انسجام و همدلی تأکید کرد و افزود: در برنامه‌ها توجه به جوانان و نوجوانان و مردم محور بودن مراسم با توجه به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، مورد تاکید است.