برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا در ۲۰ نقطه شهر تبریز
برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا در ۲۰ نقطه شهر تبریز
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در 20 نقطه شهر تبریز و همه شهرستان‌های استان خبر داد.

محمد کلامی در نشست ستاد تنظیم بازار استان از برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در ۲۰ نقطه شهر تبریز و همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: برخلاف سال‌های قبل، امسال در این مراکز علاوه بر میوه شب عید، سایر اقلام اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، روغن، قند، شکر و خرما نیز توزیع خواهد شد.

وی افزود: این مراکز در شهر تبریز با همکاری سازمان‌های جهاد کشاوزی استان و میادین شهرداری برپا می‌شود و از ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین دایر خواهند بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی درخصوص وضعیت تامین و توزیع گوشت قرمز نیز گفت: مقرر شده است هر ماه ۴۸۰ تن گوشت منجمد در بازار استان توزیع شود و گوشت وارداتی نیز تا عید نوروز در بازار عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر نظارت میدانی مسئولان بر وضعیت بازار استان، گفت: در آغاز دولت سیزدهم، آذربایجان شرقی از نظر نرخ تورم، استان چهارم کشور بود، اما امروز در اثر تلاش‌های صورت‌گرفته در رتبه ۱۸ هستیم و باید برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت بازار تلاش کنیم.

در این جلسه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان درخصوص وضعیت تولید، تامین و توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و گزارش سازمان میادین و سامان‌دهی مشاغل شهرداری تبریز درخصوص برپایی مراکز عرضه مستقیم کالا ارائه شد.

همچنین مسائل و مشکلات طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در حوزه آرد و نان بررسی و درخصوص راهکارهای اجرای هرچه بهتر این طرح و کاستن از نواقص آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/