برنامه‌ریزی نظارتی برای حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی
برنامه‌ریزی نظارتی برای حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در چهارمین جلسه شورای معاونین قضایی دادگستری این استان اظهار کرد: بازدید از زندان توسط مسئولان بازتاب خوبی در سطح جامعه و بین زندانیان داشت که جای تشکر از مسئولین قضایی این استان دارد که موجب اعتمادسازی در جامعه است. وی افزود: هماهنگی‌ها و […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در چهارمین جلسه شورای معاونین قضایی دادگستری این استان اظهار کرد: بازدید از زندان توسط مسئولان بازتاب خوبی در سطح جامعه و بین زندانیان داشت که جای تشکر از مسئولین قضایی این استان دارد که موجب اعتمادسازی در جامعه است.

وی افزود: هماهنگی‌ها و تفاهم بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی و انتظامی در جهت مبارزه اثربخش و نتیجه گرا با مظاهر فساد شکل گرفته است و جریان بسیار خوبی شروع شده است که یقیناً ثمره آن امنیت و آرامش مردم است.

عتباتی ادامه داد: تخصصی‌سازی شعب تحقیق، محاکم بدوی و دادگاه‌های تجدیدنظر در راستای تامین امنیت اقتصادی، اجتماعی، روانی و انتظامی مردم را کلید زده ایم و چابک سازی رسیدگی به پرونده‌های تصادف جرحی نیز یکی از برنامه هاست که سرعت خدمت رسانی به مردم را افزایش می‌دهد. این اقدامات خدمت به بشریت و خلق الله است که بی شک تلاشگران این عرصه ماجور درگاه حق تعالی خواهند بود.

وی از برنامه ریزی نظارتی برای حوزه‌های قضایی استان آذربایجان غربی توسط مسئولان عالی قضایی این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در طی سال اکیپ‌های بازرسی در حوزه‌های قضایی حاضر و از ابعاد گوناگون کارکرد حوزه قضایی را مورد بررسی و نظارت قرار خواهند داد.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص افزایش کیفرخواست شفاهی، آمار و عملکرد شعب، اختصاص شعبی از شورای حل اختلاف به اجرای احکام کیفری، برنامه‌های هفته قوه قضائیه و برخی امور جاری دادگستری استان بحث و تبادل نظر و با تصویب مصوباتی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/