برف و سرما، زنگ تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی را  در ۲۵ دی زد
برف و سرما، زنگ تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی را  در ۲۵ دی زد
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان دوشنبه، بیست و ‍ پنجم دی 1402 برای دومین روز تعطیل است.

به گزارش قلم پرس، صابر صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و یخبندان  برخی مدارس استان دوشنبه، بیست و ‍ پنجم دی ۱۴۰۲ تعطیل است.

وی افزود: امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

صادقیان با بیان اینکه مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد گفت:  در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

مناطق #کلیبر و # خداآفرین

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق #کلیبر و #خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 منطقه #عشایر

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #عشایر مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهند بود

 

 منطقه #اهر

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #اهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر غیرحضوری می باشد.

مناطق #هوراند و #ورزقان

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق #هوراند و #ورزقان مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

 

منطقه #مرند

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه #مرند مدارس شهری و روستایی این منطقه روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی در #شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.
▫️ منطقه #خاروانا

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی منطقه #خاروانا در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

 منطقه #صوفیان

در بخش رودقات منطقه صوفیان، تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهری صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح  با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 منطقه #جلفا

در منطقه شهرستان جلفا، مراکز پیش دبستانی، تعطیل و مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر بصورت غیر حضوری خواهد بود و تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیه رود غیرحضوری بوده و مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شهری از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

 منطقه #هریس

در منطقه #هریس، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیرشروع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/