برف زمستانی، مدارس برخی نقاط آذربایجان شرقی را تعطیل کرد
برف زمستانی، مدارس برخی نقاط آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

به دلیل بارش برف سنگین در آذربایجان شرقی مدارس در برخی نقاط استان تعطیل اعلام شده است. به گزارش قلم پرس، بنا بر اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به دنبال بارش سنگین برف و برودت شدید هوا فردا شنبه ۸ دی ۹۷ در منطقه سراب تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در […]

به دلیل بارش برف سنگین در آذربایجان شرقی مدارس در برخی نقاط استان تعطیل اعلام شده است.

به گزارش قلم پرس، بنا بر اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به دنبال بارش سنگین برف و برودت شدید هوا فردا شنبه ۸ دی ۹۷ در منطقه سراب تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است. توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه جلفا تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است. توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه صوفیان تمامی مدارس روستایی در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است.مدارس شهر صوفیان در دوره‌های استثنائی، پیش‌دبستانی و دبستان تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با ۲ ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در منطقه ورزقان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است

در منطقه مرند تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است.

در بخش تسوج مدارس استثنائی؛ پیش‌دبستانی و دبستان شهری و روستای تعطیل بوده و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با ۲ ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه کلیبر تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح تعطیل است، مدارس استثنائی؛ کودکستان، پیش‌دبستانی شهری تعطیل است. تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری با ۱ ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه اهر تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح تعطیل است. مدارس استثنائی، پیش‌دبستانی و دبستان شهری تعطیل است. مدارس دوره‌های اول و دوم متوسطه با ۱ ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه خاروانا تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است

در منطقه خواجه مدارس دوره‌های تحصیلی استثنایی، پیش‌دبستانی و دبستان شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در منطقه شبستر مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با ۲ ساعت تأخیر شروع می‌شود و مدارس دوره دوم متوسطه دایر است.

در منطقه چاراویماق مدارس پیش‌دبستانی، دبستان روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در نواحی پنجگانه تبریز مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در مناطق اسکو و شهر جدید سهند ، خسروشاه و ایلخچی مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در بخش مهربان مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.و دوره اول متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد

در منطقه هوراند مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در منطقه نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه بستان آباد کلیه مدارس دوره های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است

* توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

 

در حال تکمیل ……………………