برف تکانی درختان شهرک خاوران در پی بارش برف
برف تکانی درختان شهرک خاوران در پی بارش برف

برف تکانی درختان شهرک خاوران در پی بارش برف اکیپ های اجرایی مدیریت فضای سبز منطقه ۹ نیز در کنار اکیپ های برف روبی و محلول پاشی ماشین آلات معاونت محیط زیست و فضای سبز این منطقه، عملیات برف تکانی درختان و پاکسازی معبرهای داخل پارک ها را انجام داد. به گزارش قلم پرس،، رمضانی […]



برف تکانی درختان شهرک خاوران در پی بارش برف

اکیپ های اجرایی مدیریت فضای سبز منطقه ۹ نیز در کنار اکیپ های برف روبی و محلول پاشی ماشین آلات معاونت محیط زیست و فضای سبز این منطقه، عملیات برف تکانی درختان و پاکسازی معبرهای داخل پارک ها را انجام داد.

به گزارش قلم پرس،، رمضانی زاده، مدیر فضای سبز منطقه، با اعلام این خبر افزود: در پی بارش سنگین برف در سطح شهرک خاوران و جهت پیشگیری از شکستن شاخه های درختان و درختچه ها و آسیب دیدگی فضای سبز موجود، از ساعات آغازین امروز شنبه، شانزدهم دی ماه، عملیات برف تکانی درختان و درختچه ها به ویژه درختان برگ سوزنی به همت اکیپ های اجرایی فضای سبز منطقه در سطح خیابان ها و پارک های شهرک خاوران در حال انجام است.

مدیر فضای سبز منطقه ۹، همچنین از تلاش این اکیپ ها، برای برف روبی معبرها و گذرهای داخل پارک ها و بوستان های این منطقه، جهت برطرف کردن مشکلات رفت و آمد و تأمین امنیت تردد شهروندان عزیز خبر داد.