برف، زنگ تعطیلی مدارس کدام شهرستان‌های آذربایجان شرقی را به صدا درآورد
برف، زنگ تعطیلی مدارس کدام شهرستان‌های آذربایجان شرقی را به صدا درآورد
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان دوشنبه، بیست و هفتم آذر1402 تعطیل است.

صابر صادقیان مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه ، فعالیت مدارس شهرستان اهر در روز دوشنبه  ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان و متوسطه اول مدارس شهری و در تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت صبح غیرحضوری می باشد.

وی افزود: مدارس استثنائی این منطقه در شهر و روستا در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می باشد.

صادقیان اضافه کرد: نظارت بر فرآیند تشکیل کلاس‌های مجازی و راهبری ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس این منطقه خواهد بود.

شهرستان اسکو

 وی گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در تعدادی از روستاهای منطقه  فعالیت آموزشی مدارس دهستان گنبرف ( روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف ) و دهستان سهند ( روستاهای اسفنجان، اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان ) در تمام مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

پایان پیام/