بررسی موانع تولید در معادن زغال سنگ طبس در پی بازدید رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی
بررسی موانع تولید در معادن زغال سنگ طبس در پی بازدید رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به منظور بررسی و رفع موانع در معادن زغال سنگ طبس، به منطقه معدنی زغال سنگ پروده طبس در ۹۰ کیلومتری این شهر سفر کرد. رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی ضمن بازدید میدانی از معادن زغال سنگ پروده طبس، از نزدیک در […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی به منظور بررسی و رفع موانع در معادن زغال سنگ طبس، به منطقه معدنی زغال سنگ پروده طبس در ۹۰ کیلومتری این شهر سفر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی ضمن بازدید میدانی از معادن زغال سنگ پروده طبس، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع پیش روی این معدن قرار گرفت.

وی در جلسه‌ای که برای رفع موانع و مشکلات این معدن برگزار شد، عنوان کرد: معدن زغال سنگ پروده طبس به دلیل مشکلات مختلف و شرایط پیشرو نیازمند حمایت است که بتواند با حداکثر ظرفیت به تولید برسد.

بیشتر بخوانید:

در این جلسه که با حضور دادستان مرکز استان خراسان جنوبی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی، رئیس دادگستری شهرستان طبس، رئیس دادگاه عمومی بخش دیهوک، معاون اداره کل صمت استان خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان مرتبط برگزار شد، مشکلات این معدن مطرح شد.

در پایان جلسه با مهلت ۱۸ ماهه‌ای که به شرکت سامان کاوش که پیمانکار معدن پروده چهار طبس بود، مقرر شد تمامی مفاد قرارداد منعقد شده با سازمان صمت در خصوص تهیه و تولید زغال سنگ، زغالشویی و استخراج زغال سنگ برابر تعهدات داده شده، انجام شود تا پس از آن بر اساس نتایج حاصله، جهت واگذاری یا عدم واگذاری این معدن به سرمایه گذار فعلی (پیمانکار) تصمیم لازم اخذ شود.

در شهرستان طبس بالغ بر ۲۹ معدن زغال سنگ فعال است که سهم اصلی تولید زغال سنگ کشور را به نام خود ثبت کرده اند، معادنی که می‌تواند نیاز کشور را به واردات زغال سنگ در شرایط سخت تحریم مرتفع سازد.

انتهای پیام/