بررسی‌ها درباره طرح نحوه اداره صدا و سیما باز هم مصوبه‌ای در پی نداشت
بررسی‌ها درباره طرح نحوه اداره صدا و سیما باز هم مصوبه‌ای در پی نداشت

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح نحوه اداره صدا و سیما در دستورکار کمیسیون قرارد اشت. وی افزود: در این جلسه قائم مقام رئیس سازمان صدا و […]

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح نحوه اداره صدا و سیما در دستورکار کمیسیون قرارد اشت.

وی افزود: در این جلسه قائم مقام رئیس سازمان صدا و سمیا و تعداد دیگری از مدیران این سازمان در کمیسیون حضور داشتند و نقطه نظرات خود را پیرامون طرح مذکور ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طرح نحوه اداره صدا و سیما مدت‌هاست که در کمیسیون فرهنگی مطرح شده اما به جمع بندی و مصوبه نرسیده است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: در نهایت پس از بحث و بررسی‌های فراوان پیرامون جزئیات طرح، باز هم کلیات طرح به رأی گذاشته نشد و این طرح مصوبه‌ای در پی نداشت و بحث‌ها در مورد این طرح در جلسات بعد نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/