بردیف: نفت مسجد سلیمان تیم خطرناکی است
بردیف: نفت مسجد سلیمان تیم خطرناکی است
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت:باخت نفت مسجد سلیمان در دو بازی قبلی با اختلاف گل بالا هیچ چیزی را مشخص نمی کند.

به گزارش قلم پرس، قربان بردیف در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت:باخت نفت مسجد سلیمان در دو بازی قبلی با اختلاف گل بالا هیچ چیزی را مشخص نمی کند. آنها در چند بازی نسبت به حریف برتری داشتند اما شکست خوردند.نفت مسجد سلیمان در بحث حفظ توپ بازیکنان خیلی خوبی دارد و طبق معمول بازی سختی خواهیم داشت.

وی درمورد شکست نفت مسجد سلیمان در سه دیدار اخیر و اینکه آیا تیمش فوتبال رو به جلویی بازی خواهد کرد، توضیح داد: نفت مسجد سلیمان دوست دارد توپ را حفظ کند و بیشتر به بازی تهاجمی تمایل دارد. خوب می‌تواند توپ را کنترل کند. اگر بازیکنان باتجربه‌اش مقداری از ضربات آخر خوب استفاده کنند، تیم خطرناکی است. آنها شرایطی که در گذشته داشتند را ادامه خواهند داد و سعی خواهند کرد بیشتر توپ را کنترل کرده و حمله کنند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: نفت مسجد سلیمان تیمی حمله ای است و حتی مقابل پرسپولیس هم به همین صورت بازی کردند. اگر رده پرسپولیس را در نظر نگیریم، مقابل این تیم هم به این شکل بازی کرد‌. ما هم قطعا روی خنثی کردن نحوه بازی حریف فکر خواهیم کرد.

بردیف درباره اینکه آیا فردا کاوه رضایی برای تراکتور به زمین می‌رود، گفت: امیدواریم به بازی فردا برسد. تاکنون بیشتر تمرینات انفرادی را انجام داده و امروز به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. یک تا دو بازیکن دیگر هم مصدومیت خیلی جزئی دارند.

وی درباره غیبت تماشاگران در این مسابقه عنوان کرد: قطعا نبود تماشاگران با بودن آنها خیلی فرق دارد. وقتی در ورزشگاه بودند بچه‌های ما تا دقیقه ۹۵ هم برای گلزنی تلاش می‌کردند و موفق هم می‌شدند‌. این موضوع سبب خوشحالی طرفداران تراکتور می‌شد اما امروز حمایت آنها را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/