بردیف: درباره تیم ایده‌آل صحبت نکردم/کم کم به اهدافی که می‌خواهیم می‌رسیم
بردیف: درباره تیم ایده‌آل صحبت نکردم/کم کم به اهدافی که می‌خواهیم می‌رسیم

[ad_1] سرمربی تراکتور در مورد تعویض‌های دیرهنگام تیمش، گفت: اینکه چه وقتی تعویض کنیم اجازه دهید خودم بگویم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، قربان بردیف بعد از بازی مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنم. نیمه اول چند فرصت داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم اما نیمه دوم تیم ما بهتر شد […]

[ad_1]


سرمربی تراکتور در مورد تعویض‌های دیرهنگام تیمش، گفت: اینکه چه وقتی تعویض کنیم اجازه دهید خودم بگویم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، قربان بردیف بعد از بازی مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنم. نیمه اول چند فرصت داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم اما نیمه دوم تیم ما بهتر شد و توانستیم به گل برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی قبلی بهتر بازی کردید، خاطرنشان کرد: درباره بازی امروز صحبت کنید و درباره آلومینیوم حرفی نداریم آن وقت باید همه ۵ بازی را به یاد بیاوریم. 

بردیف درباره اینکه هواداران شما و تیم را تشویق می‌کنند آیا شما به تیم ایده‌آلی که دوست دارید دست یافته‌اید یا خیر، عنوان کرد: در رابطه با بازی باید بگویم از هواداران که ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. مربیان هم احساس می‌کنند که هواداران پشت آنها هستند و حمایت می‌کنند. من در رابطه با تیم باید بگویم آنچه که می‌خواهیم کم کم به آن می‌رسیم. من در خصوص کلمه ایده‌آل صحبت نکردم بنابراین همان طور که گفتم هفته پنجم و ششم به اهدافی که گذاشته بودیم خواهیم رسید.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از شاهین صابری استفاده نمی‌کنید؟ خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بگویم شاهین خیلی خوب تمرین می‌کند، او قطعا بازی خواهد کرد و شاید جایی خواسته‌ایم از او استفاده کنیم اما ممکن است گاهی تاکتیک تغییر کند بنابراین همه این مسائل هست. 

وی درباره اینکه سرمربی حریف اعتراض داشت تراکتور فیرپلی را رعایت نکرد، گفت: کدام صحنه را می‌گویید؟ من اصلا متوجه نبودم و حواسم جای دیگر بود. به هیچ عنوان اینطور نبود و او مطمئنا درست فکر نمی‌کند. 

بردیف همین طور در مورد اینکه در نیمه اول انتقاداتی وارد است آیا از بازیکنان خود راضی هستید؟ خاطرنشان کرد: شما درست می‌گویید. ما اصلا از شرایط بازی رضایت نداریم، بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم که فعال‌تر شدند چون سعی کردند بیشتر سانتر کنند که به اهداف‌مان برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتور در کنترل توپ موفق عمل کرد، اظهارداشت: صنعت نفت خیلی خوب دفاع کرد و تمام بازی‌هایی که از این تیم دیده بودیم در جابه‌جایی عرضی خوب کار کرده بودند. هدف ما این بود منطقه بازی را تغییر دهیم و تا بین دفاع آنها فضا ایجاد و از آن استفاده کنیم. نیمه اول شرایط خوب نبود تا از این فضا استفاده کنیم اما نیمه دوم بهتر شد. وقتی اسدی را نوک گذاشتیم و اینکه او انرژی داشت به تیم کمک کرد تا به گل برسیم.

انتهای پیام/


[ad_2]