برخورد کامیون با نیسان در محور عجب‌شیر- آذرشهر ۲ نفر فوتی برجای گذاشت
برخورد کامیون با نیسان در محور عجب‌شیر- آذرشهر ۲ نفر فوتی برجای گذاشت

[ad_1] رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آذرشهر گفت: برخورد کامیون با نیسان در محور عجب‌شیر به آذرشهر دو نفر فوتی برجای گذاشت. به گزارش قلم پرس،از آذرشهر، محمد شهیدی، رئیس هلال احمر  آذرشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه کامیون  با خودروی نیسان برخورد می‌کند که در اثر آن […]

[ad_1]


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آذرشهر گفت: برخورد کامیون با نیسان در محور عجب‌شیر به آذرشهر دو نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش قلم پرس،از آذرشهر، محمد شهیدی، رئیس هلال احمر  آذرشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه کامیون  با خودروی نیسان برخورد می‌کند که در اثر آن از دو سرنشین نیسان در دم فوت می‌کنند.

وی گفت: ساعت ۵ صبح امروز در کیلومتر۳۰ محور عجب‌شیر به آذرشهر یک دستگاه کامیون  با نیسان برخورد می‌کند که در پی آن راننده خودروی نیسان و سرنشین  فوت می‌کنند.

وی افزود: عوامل پایگاه امداد و نجات داشکسن آذرشهر  با یک دستگاه خودروی آمبولانس و یک خودروی ست نجات به محل اعزام شدند و پس از انجام عملیات رهاسازی  با همکاری عوامل آتش‌نشانی، فوتی‌ها به عوامل شهرداری تحویل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آذرشهر در آخر از رانندگان وسایط نقلیه خواست با رعایت قوانین  رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/س


[ad_2]