برای موفقیت در بازی فردا یک دل شده‌ایم
برای موفقیت در بازی فردا یک دل شده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم به دور از حواشی، بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و خاکریزها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش قلم پرس،  احد شیخ لاری در نشست خبری قبل بازی با ماشین سازی تبریز اظهار کرد: قطعاً حریف را آنالیز کرده و برای شکست آن برنامه داریم تا مدیریت و هوادارانمان در بازی با فردا سربلند شوند.

وی مطرح کرد: فوتبال رشته‌ای است که ۹۹ درصد افراد مستأجر بوده و افراد دائمی، هواداران تیم‌ها هستند. جا دارد از کادرفنی سابق هم تشکر کنم. من همان فردی هستم که پس از ۲۰ سال بازی در خط حمله، به خاطر نیاز تراکتور، به خط دفاع رفتم؛ حتی مرا دربان هم بگذارند، بازهم در خدمت تراکتور هستم و هوادار ثابت این تیم می‌مانم.

شیخ لاری خاطرنشان کرد: من در تراکتور با بزرگترهای تیم که برای تیم ملی ایران غرور آفریدند، همدست هستم و امیدوارم خاکریزها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه ماشین سازی و تراکتور دو برادر هستند، گفت: امیدوارم به دور از حواشی، بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم. بنده از ماشین سازی فوتبال را شروع کردم و سپس به تراکتور ملحق شده‌ام.

وی در خصوص همکاری با مسعود شجاعی در مسائل فنی تیم، بیان کرد: من اهل مشاوره هستم. آقای شجاعی بازیکنی نیست که من با دید معمولی به او نگاه کنم، شجاعی سرمایه ملی ماست.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: به دنبال تغییرات کم در ترکیب تیم هستم تا تراکتور لطمه نخورد. همچنین قطعا رضا اسدی را برای بازی فردا در اختیار نداریم و ۵۰ درصد هم احتمال دارد که ایمان سلیمی هم به بازی با ماشین سازی نرسد.