بخشی‌زاده: می‌خواهیم بردمان تداوم داشته باشد
بخشی‌زاده: می‌خواهیم بردمان تداوم داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: بازی اول همیشه سخت است چون تیم‌ها تازه شکل گرفته و شناختی از هم ندارند و خوشحالم که در بازی اول به پیروزی دست یافتیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی بخشی‌زاده بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر خلیج فارس ماهشهر گفت: بازی اول همیشه سخت است چون […]



سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: بازی اول همیشه سخت است چون تیم‌ها تازه شکل گرفته و شناختی از هم ندارند و خوشحالم که در بازی اول به پیروزی دست یافتیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی بخشی‌زاده بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر خلیج فارس ماهشهر گفت:

بازی اول همیشه سخت است چون تیم‌ها تازه شکل گرفته‌اند و هیچ شناختی از هم ندارند. کسب پیروزی در این شرایط خیلی مهم بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون افزود: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما با صبحت‌های بین دو نیمه و تغییراتی که در شروع ۴۵ دقیقه  دوم داشتیم شکل بهتری پیدا کردیم و توانستیم ضمن ارائه یک بازی زیبا سه گل زده و پیروز شویم.

وی یادآور شد: از عملکرد بچه‌ها در نیمه دوم راضی ام. آنها به خوبی توانستند خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم کسب برد بود که حاصل شد.

بخشی‌زاده گفت: تیم ما یک تیم تازه تاسیس است که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند. با این وجود شخصیت تیمی بالایی داریم و می‌خواهیم در‌حد نام مس سونگون نتیجه گرفته و برد امشب را در طول فصل تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷