بخشش قاتل به حرمت شب‌های قدر در گلستان
بخشش قاتل به حرمت شب‌های قدر در گلستان

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بخشش سومین محکوم به قصاص در سال جاری و در این استان خبر داد و عنوان کرد: محکوم به قصاص، سال ۹۱ هنگام دعوای خانوادگی در یکی از روستا‌های گرگان که بر سر اختلافات ملکی بود، مرگ یکی از آشنایان خود را رقم زد. […]

خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بخشش سومین محکوم به قصاص در سال جاری و در این استان خبر داد و عنوان کرد: محکوم به قصاص، سال ۹۱ هنگام دعوای خانوادگی در یکی از روستا‌های گرگان که بر سر اختلافات ملکی بود، مرگ یکی از آشنایان خود را رقم زد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی پرونده و با درخواست خانواده مقتول، حکم قصاص این جوان که در زمان قتل ۲۴ ساله بود، صادر شد و پس از طی تشریفات قانونی در نوبت اجرا قرار گرفت.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته بار‌ها ریش سفیدان و اعضای شورای حل اختلاف، پادرمیانی کردند، اما خانواده داغدار حاضر به گذشت نشدند.

بیشتر بخوانید:

هاشمیان افزود: دیشب در حالی که حکم قصاص قرار بود به زودی اجرا شود، بار دیگر اعضای شورای حل اختلاف و ریش سفیدان دو طایفه به منزل اولیای دم رفتند و این بار این خانواده داغدار بزرگوارانه بدون هیچ چشمداشتی به حرمت شب‌های قدر و مولای متقیان امیرالمومنین (ع) از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم منصرف شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان گفت: سال گذشته، شاکیان به ۲۶ محکوم به قصاص، فرصت دوباره زندگی و جبران مافات بخشیدند.

انتهای پیام/