بخشداران از حالت روزمرگی خارج شوند
بخشداران از حالت روزمرگی خارج شوند

مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری آذربایجان شرقی از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواست درگیر مسائل و امور روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند. به گزارش قلم پرس،از بناب، حسن حقیقیان صبح امروز در چهارمین نشست منطقه ای بخشداران و معاونان فرمانداری های شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، […]



مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری آذربایجان شرقی از بخشداران و معاونان فرمانداری‌ها خواست درگیر مسائل و امور روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حسن حقیقیان صبح امروز در چهارمین نشست منطقه ای بخشداران و معاونان فرمانداری های شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، اسکو، مراغه، عجب شیر، ملکان و لیلان که به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد؛ اظهار کرد: با تدابیر رئیس جمهور و دولت شاهد یک دیپلماسی فعال و قوی در عرصه بین المللی هستیم و ایران اسلامی در حال برقراری ارتباط با تمام دنیاست و دشمن از این تحرک و پویایی جمهوری اسلامی نگران است و قطعاً توطئه های دشمنان چندین برابر خواهد شد.

بخشداران از حالت روزمرگی خارج شوند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم با امنیت بالا و مشارکت حداکثری در کشور و سطح استان هستیم، از بخشداران و معاونان فرمانداری ها خواست درگیر مسائل و امور روزمرگی نباشند و نسبت به تبیین خدمات انقلاب، نظام و دولت اقدام کنند و این امر میسر نمی شود مگر با حضور در بین مردم.

این گزارش حاکی است، در این نشست بخشداران و معاونان فرمانداری های حاضر در جلسه به بیان مسائل و چالش های اساسی موجود در شهرهای متبوع خود پرداختند.

همچنین معاون سیاسی، اجتماعی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی، بخشداران و معاونان فرمانداری ها از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب بازدید بعمل آوردند.

پایان پیام/۶۰۰۰۴