بتن‌ریزی پایه‌های پل روگذر شهید فروزنده
بتن‌ریزی پایه‌های پل روگذر شهید فروزنده

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز با عنوان اینکه احداث پل روگذر شهید رحمان فروزنده توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه بدون وقفه و به‌طور شبانه‌روز در حال اجرا است، گفت: برای سرعت‌بخشی به این پروژه رفع ترافیک شهری، عملیات بتن‌ریزی پایه های p۵ پل اجرایی شده است.  وی افزود: در امتداد این فعالیت همچنین آرماتوربندی […]

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز با عنوان اینکه احداث پل روگذر شهید رحمان فروزنده توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه بدون وقفه و به‌طور شبانه‌روز در حال اجرا است، گفت: برای سرعت‌بخشی به این پروژه رفع ترافیک شهری، عملیات بتن‌ریزی پایه های p۵ پل اجرایی شده است.  
وی افزود: در امتداد این فعالیت همچنین آرماتوربندی پوشش دال روی کانال ایلی‌سو در ضلع شرقی پروژه، در حال انجام است.
خوشنواز از انجام بتن‌ریزی ۵۴ شمع از شمع های مجاور کانال ضلع شرقی روگذر شهید فروزنده و ۴۰ مورد از شمع‌های زیر فونداسیون هم خبر داد.
شهردار منطقه ۲ تبریز  مشخصات فنی این پروژه را به‌طول ۵۲۶ متر و عرض جمعا در باندهای رفت و برگشت ۱۶ متر با اعتبار اولیه ۴۸۰ میلیارد ریال، اعلام کرد.
پروژه روگذر شهید فروزنده از پروژه‌های فرامنطقه‌ای واقع در حوزه شهرداری منطقه ۳، دارای ۶ دهنه و هر دهنه آن ۳۲ متر و به ارتفاع ۷/۵ متر (از فونداسیون تا پیشانی پل) خواهد بود.