با همراهی بازاریان، اصناف و کسبه باید از نگرانی مردم در اجرای طرح جدید یارانه ها جلوگیری کنیم
با همراهی بازاریان، اصناف و کسبه باید از نگرانی مردم در اجرای طرح جدید یارانه ها جلوگیری کنیم

[ad_1] فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به طرح مردمی شدن و توزیع عادلانه یارانه ها تصریح کرد: بازاریان؛ اصناف؛ کسبه و نخبگان شهرستان و ما مسوولین نباید اجازه دهیم مردم نگران شوند. مسعود سعادتی در جمع روسای اتحادیه های صنفی شهرستان، با تاکید بر اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به معنی حذف یارانه نیست، […]

[ad_1]

فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به طرح مردمی شدن و توزیع عادلانه یارانه ها تصریح کرد: بازاریان؛ اصناف؛ کسبه و نخبگان شهرستان و ما مسوولین نباید اجازه دهیم مردم نگران شوند.

مسعود سعادتی در جمع روسای اتحادیه های صنفی شهرستان، با تاکید بر اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به معنی حذف یارانه نیست، افزود: پرداخت یارانه در گذشته؛ بهره وری را از بین برده و کیفیت در زمینه تولید را کاهش داده و در مسیر مصرف بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم با اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه ها؛ یارانه ها به خود مردم اختصاص داده می شود.

فرماندار ویژه میانه بحث نان را یکی از نگرانی های بی مورد و سبب ایجاد بار روانی بر جامعه خواند و تصریح کرد: در کشور ما  نگرانی در این خصوص حتی در بدترین حالت بی مورد است زیرا  ذخیره استراتژیک داشته و کمبودی نداریمو بازاریان و اصناف می توانند با رفع بخش بزرگی از این نگرانی ها به کاهش بار روانی در جامعه کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت جدای از مردم نیست، کمک اصناف در کاهش دغدغه ها را کمک به دولت خواند و افزود: باید مردم بدانند که طرح هدفمندی یارانه ها از سوی دولت با برنامه و بر طبق اصول و قواعد به اجرا می رسد هر چند نواقصی نیز دارد اما جای نگرانی برای مردم نیست.

سعادتی با اذعان بر اینکه بدون اصناف و بازاریان دولت قادر به اعمال قانون نیست و در اجرای این طرح دولت منافع مردم و اصناف را در نظر گرفته از  روسای اتحادیه های اصناف  خواست تا بازاریان و اصناف به رعایت انصاف و مروت دعوت کنند.

فرماندار میانه گفت: انتظار می رود  قبل از ورود دستگاههای نظارتی و تعزیرات خود بازاریان و روسای اتحادیه ها با کسبه متخلف برخورد کرده و آنها را به انصاف و رعایت حال مردم دعوت کنند زیرا رعایت حال مردم در پیشگاه خداوند ارزشمند بوده و سبب جاری و ساری شدن برکت در زندگی فردی و در اجتماع می شود.

سعادتی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری مطلوب اصناف و دولت شاهد اجرای آبرومندانه طرح و بهره مندی هر چه بیشتر مردم باشیم.
 

[ad_2]