باید دروغین بودن ادعای حقوق بشر آمریکایی را به رخ بکشیم/ ۲۵۰۰ برنامه در هفته حقوق بشر آمریکایی
باید دروغین بودن ادعای حقوق بشر آمریکایی را به رخ بکشیم/ ۲۵۰۰ برنامه در هفته حقوق بشر آمریکایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (شنبه ۵ تیر) با موضوع اعلام برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار شد. در این نشست، لطفی با اشاره به حوادث تروریستی پس از انقلاب تاکنون، گفت: در همه این حوادث نقش آمریکا با واسطه یا بدون […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست خبری نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (شنبه ۵ تیر) با موضوع اعلام برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

در این نشست، لطفی با اشاره به حوادث تروریستی پس از انقلاب تاکنون، گفت: در همه این حوادث نقش آمریکا با واسطه یا بدون واسطه مشهود است.

لطفی با بیان اینکه ایران همواره قربانی اقدامات رذیلانه تروریست‌ها بوده، گفت: از طرفی شاهد نقض حقوق اولیه مردم ایران بوده‌ایم که از طریق تحریم‌های ظالمانه اعمال شده است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی بیان داشت: در حوزه رسانه و مجامع بین‌المللی باید دائماً مطالبه گر باشیم و ادعای دروغین حقوق بشر آمریکا را به چالش بکشیم.

لطفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: برنامه‌ها در دو بخش آیینی و تبیینی اجرا خواهد شد که در بخش تبیینی، بحث روشنگری، مطالبه گری و به چالش کشیدن مدعی حقوق بشر بودن آمریکا را خواهیم داشت.

لطفی، شعار محوری هفته حقوق بشر آمریکایی را «آمریکا؛ دشمن شماره یک بشریت، منفورترین دولت ناقض حقوق بشر» اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان را داریم، به طور کلی در کل کشور ۲۵۰۰ عنوان برنامه و فعالیت تدارک دیده شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: روز دوشنبه ۷ تیر در مجموعه سرچشمه مراسم ویژه بزرگداشت شهید بهشتی و یاران ایشان با حضور خانواده‌های شهدا و مقامات لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

لطفی افرود: این مراسم ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی نماینده تهران در مجلس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۰ تیر از ساعت ۱۸ مراسم  عطرافشانی و‌ گلریزان شهدای هفتم تیر در قطعه ۷۲ به همراه ویژه برنامه آیینی برگزار خواهد شد.

لطفی از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای بمباران سردشت در روز ۷ تیر در این شهر خبر داد و در ادامه اعلام برنامه‌ها گفت: ساعت ۹ صبح روز ۱۲ تیر، محوطه‌ای که هواپیمای مسافربری کشورمان مورد حمله وحشیانه ناو آمریکایی قرار گرفت، در عرشه ناو شهید ناظری گلباران خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: مقدم بر همه این برنامه‌ها، فردا ۶ تیر در سالروز سوءقصد به مقام معظم رهبری آیین شکرگزاری نافرجام بودن ترور شخصیت نمونه تاریخ و مقام عظمای ولایت را در مسجد ابوذر تهران خواهیم داشت.

ادامه دارد …