باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعشی‌های نوین، قاطعانه برخورد کرد
باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعشی‌های نوین، قاطعانه برخورد کرد

[ad_1] باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعشی‌های نوین، قاطعانه برخورد کرد عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: نیروهای مدافع امنیت در برابر این حرامیان جنایت‌پیشه، باید شیوه مناسب و کارآمدتر پیش گیرند و در مقابل تروریست‌های آدمکش، باید با مشت آهنین و کوبنده و قاطع برخورد کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مرتضی […]

[ad_1]

باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعشی‌های نوین، قاطعانه برخورد کرد


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: نیروهای مدافع امنیت در برابر این حرامیان جنایت‌پیشه، باید شیوه مناسب و کارآمدتر پیش گیرند و در مقابل تروریست‌های آدمکش، باید با مشت آهنین و کوبنده و قاطع برخورد کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مرتضی حسینی در واکنش به حوادث تروریستی اخیر در کشور اظهار کرد: حوادث تروریستی ایذه و اصفهان نشان می دهد دشمنان جمهوری اسلامی و بدخواهان ملت ایران، امنیت مردم و ثبات کشور را کاملا هدف گرفته اند. عوامل آشوبگر دشمن  و مزدوران آمریکای جنایتکار که با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی، وارد میدان شده و سعی داشتند مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز را به سمت درگیری و خشونت و کشته‌سازی ببرند، پس از ناامیدی از همراهی مردم، به ترور و آدم‌کشی آشکار روی آورده‌اند! و داعش‌وار به حرم‌ها و اجتماعات مردم عادی تیراندازی می‌کنند و همه را به خاک و خون می‌کشند!

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: تروریست هایی که اخیرا در ایران دست به کشتار مردم زده اند تفاوت عمده ای با داعشی ها دارند، داعش مسئولیت تمام کشتار و عملیات های خود را برعهده می گیرد اما این تروریست ها اگر گلوله هایشان به مردم برخورد کند مسئولیت آن را نمی پذیرد و اگر نیروهای امنیتی را مورد هدف قرار دهد با افتخار آن را به نام خود می زنند.

وی گفت: شما ببینید دو عملیات همزمان، مشابه و با دو منشأ متفاوت هر دو موتورسوار، هر دو با اسلحه کلاش، هر دو ترور کور، هر دو کاملا شبیه هم؛ یکی در ایذه، یکی در اصفهان انجام می دهند دستور و نقشه عملیات یکی بوده، ولی ضدانقلاب می‌گوید ایذه کار تروریست ها است، اصفهان نه. چرا؟ چون شلیک تروریست‌ها در ایذه به مردم خورده، در اصفهان به نیروهای امنیتی.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: پس نیروهای مدافع امنیت در برابر این حرامیان جنایت‌پیشه، باید شیوه مناسب و کارآمدتر در پیش بگیرند، در مقابل تروریست‌های آدمکش، می بایستی با مشت آهنین و کوبنده و قاطع برخور کرد. همزمان و به موازات سرکوب تروریستها، اعتراضات مشروع، شنیده شود و پاسخ داده شود. تولید تصویر و روایت مستند از اینکه دشمن در پی ویرانی ایران است، پاسخ‌دهی مناسب به حامیان خارجی و بانیان تروریسم و  اقدامات همه جانبه برای جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز و نیز جلوگیری از ورود سلاح از مرزها بخصوص مرزهای غربی و شرقی.

انتهای پیام/


[ad_2]