باید با عنایت به کسب و کارهای الکترونیکی در جهت رونق اشتغال گام برداشت
باید با عنایت به کسب و کارهای الکترونیکی در جهت رونق اشتغال گام برداشت

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروه بررسی موانع کسب وکار اینترنتی خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی، از تشکیل جلسه کارآفرینی با رویکرد فضای مجازی و اشتغال با حضور معاونان اشتغال وزارت خانه های تعاون و ارتباطات امروز ( دوشنبه، ۱۶ اسفندماه ) خبر داد و گفت: این […]

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروه بررسی موانع کسب وکار اینترنتی خبرداد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سلمان خدادادی، از تشکیل جلسه کارآفرینی با رویکرد فضای مجازی و اشتغال با حضور معاونان اشتغال وزارت خانه های تعاون و ارتباطات امروز ( دوشنبه، ۱۶ اسفندماه ) خبر داد و گفت: این نشست با رویکرد فضای مجازی و اشتغال تشکیل و به موضوع کسب و کارهای الکترونیکی پرداخته شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در این نشست به موضوعاتی مانند روند جهانی کسب وکارهای الکترونیکی و رویکرد مثبت داخلی و همچنین قانونمندسازی این مهم تاکید شد، ادامه داد: باید به این موضوع به گونه ای پرداخته شود که به امنیت کاربران لطمه ای وارد نشده  و استانداردها و موازین حقوقی داخلی را نقض نکند.

خدادادی با یادآوری اینکه رفع موانع ایجاد اشتغال از طریق اینترنت و شبکه‌های مجازی از جمله موضوعات مطروحه در نشست امروز بود، تصریح کرد: در این جلسه در رابطه با فعالیت اسنپ و تپسی در حمل و نقل شهری و همچنین رفع موانع سد راه به بحث و گفت وگو نشستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: دولت لوایح خود در رابطه با کسب و کار الکترونیک را ارائه کرد و ما هم قول دادیم نهایت اهتمام خود را برای تصویب قوانین در این باره داشته باشیم.

وی از تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس، کارشناسان وزارت تعاون و ارتباطات برای بررسی موانع سد راه کسب وکارهای الکترونیکی خبر داد و گفت: در نشست امروز تبادل نظرهایی میان نمایندگان مجلس ودولت صورت گرفت و در نهایت مقرر شد کارگروهی تشکیل و موضوع کسب وکارهای الکترونیکی و موانع سد راه آن بررسی شود؛ ما هم اعلام آمادگی کردیم که اگر در این رابطه نیاز به تصویب قانون باشد همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد.

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه معضل بیکاری از جمله مشکلات مهم کشور است، ادامه داد: می توان با کمترین هزینه و حمایت کسب و کارهای الکترونیکی را در کشور گسترش و رونق داد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه رونق کسب و کارهای الکترونیکی ایجاد ارزش افزوده و رفع معضل بیکاری را در کشور به دنبال دارد، گفت: باید با عنایت به کسب و کارهای الکترونیکی مانند اسنپ و تپسی در جهت رونق اشتغال گام برداشت.