بازگشت کارخانه الماس باران تاک به چرخه تولید با حمایت‌های دادستانی تاکستان
بازگشت کارخانه الماس باران تاک به چرخه تولید با حمایت‌های دادستانی تاکستان

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با میزان گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه در راستای اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن موانع تولید یکی از شرکت‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت و متاسفانه غیر فعال بود شرکت الماس باران تاک بود. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: […]

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با میزان گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه در راستای اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن موانع تولید یکی از شرکت‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت و متاسفانه غیر فعال بود شرکت الماس باران تاک بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و با بازدید میدانی که انجام شد و ارائه تسهیلات به این شرکت در سال جدید شاهد افتتاح، رونق و شکوفایی در این کارخانه هستیم.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده تقریبا ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار شدند و قرار است ظرفیت این شرکت در زمینه اشتغال در چند ماه آینده به ۲۵۰ نفر افزایش یابد.

رجبی با بیان اینکه این اقدامات با هدف رفع مانع زدایی‌ها و رونق تولید در سال جاری هم با قدرت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اهمیت اقتصاد و نقش آن در توسعه کشور در سیاست‌های قوه قضاییه صراحتاً بیان شده است و در واقع اقتصاد مقاومتی مهمترین نیاز کشور در حال و آینده است.

انتهای پیام/