بازگشت اردک‌ها و غازهای عینالی به دریاچه داغ گؤلی
بازگشت اردک‌ها و غازهای عینالی به دریاچه داغ گؤلی

به گزارش قلم پرس، در راستای افزایش جاذبه های تفرجگاه عینالی و همزمان با آستانه فرا رسیدن سال نو و فصل گردشگری، اردک ها و غازهای عینالی تبریز به دریاچه داغ گؤلی رهاسازی شدند. این پرندگان به دلیل برودت هوا در فصل سرما به مکان دیگری انتقال داده شده بود که با مساعد شدن هوا […]

به گزارش قلم پرس، در راستای افزایش جاذبه های تفرجگاه عینالی و همزمان با آستانه فرا رسیدن سال نو و فصل گردشگری، اردک ها و غازهای عینالی تبریز به دریاچه داغ گؤلی رهاسازی شدند.

این پرندگان به دلیل برودت هوا در فصل سرما به مکان دیگری انتقال داده شده بود که با مساعد شدن هوا در استخر داغ‌گؤلی رهاسازی شدند.

مجموعه تفرجگاهی عون‌بن‌علی با ۵۶۱۸ هکتار مساحت که ۸۰۰ هکتار آن جنگل‌کاری و دارای پوشش گیاهی متناسب با منطقه است، یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری تبریز است که در سال‌های اخیر پذیرای علاقمندان به کوهنوری و همچنین گردشگران داخلی و خارجی شده است.

این مجموعه در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و تزریق روحیه سرزندگی، طرح استقبال از بهار را آغاز کرده است که مناسب‌سازی محیط، رنگ‌آمیزی المان‌ها، تعویض لامپ‌ها، لایروبی و تمیزکاری استخر و در نهایت رهاسازی اردک‌ها و غازهای دریاچه داغ گؤلو در همین راستا است.