بازدید نماینده ویژه رییس جمهور از نیروگاه برق و پروژه نیمه تمام تصفیه خانه شهرستان هریس
بازدید نماینده ویژه رییس جمهور از نیروگاه برق و پروژه نیمه تمام تصفیه خانه شهرستان هریس

[ad_1] وزیر ورزش و جوانان کشور از نیروگاه برق شهرستان هریس بازدید کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از نیروگاه برق وپروژه نیمه تمام تصفیه خانه شهرستان هریس بازدید کرد. در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی هریس، محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی […]

[ad_1]


وزیر ورزش و جوانان کشور از نیروگاه برق شهرستان هریس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از نیروگاه برق وپروژه نیمه تمام تصفیه خانه شهرستان هریس بازدید کرد.

در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی هریس، محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گزارشی در خصوص  فاز اول این پروژه ارایه و و ضرورت‌های الزام راه اندازی فاز دوم را بیان و خواستار تکمیل این پروژه شد..

‌وی در ادامه اظهار داشت‌: زمین فاز دوم خریداری و زیر ساخت‌ها آماده شده است که به  محض صدور مجوز و تامین اعتبار احداث خواهد شد‌.

‌نماینده مردم هریس و اهر این نکته را نیز متذکر شد‌، در صورت راه‌اندازی این پروژه‌، پیش بینی می‌شود، برای  ۶۰۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد شود .

راه اندازی فاز دوم  پروژه نیروگاه برق و اتمام پروژه نیمه تمام تصفیه خانه شهرستان هریس از مهمترین پروژه های شهرستان هریس هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷ 


[ad_2]