بازدید مقامات قضایی دادگستری چهارمحال و بختیاری از زندان مرکزی شهرکرد
بازدید مقامات قضایی دادگستری چهارمحال و بختیاری از زندان مرکزی شهرکرد

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در رأس هیأتی متشکل از روساء حوزه‌های قضایی، مستشاران و قضات دادگاه‌ها از زندان مرکزی شهرکرد بازدید و در دیدار چهره به چهره با زندانیان پاسخگوی مشکلات آن‌ها شد. در این بازدید هر یک از مقامات قضایی ضمن استقرار در جایگاه‌های تعیین شده […]

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در رأس هیأتی متشکل از روساء حوزه‌های قضایی، مستشاران و قضات دادگاه‌ها از زندان مرکزی شهرکرد بازدید و در دیدار چهره به چهره با زندانیان پاسخگوی مشکلات آن‌ها شد.

در این بازدید هر یک از مقامات قضایی ضمن استقرار در جایگاه‌های تعیین شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موضوعات و درخواست‌های مطروحه را بررسی و مورد رسیدگی قرار دادند.

همچنین با حضور رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و مسئولان زندان آیین آزادسازی ۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد برگزار و این افراد با کمک خیرین بخش سلامت استان چهارمحال و بختیاری و حوزه علمیه خواهران به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری پس از رسیدگی به مشکلات زندانیان به کانون اصلاح و تربیت رفت و ضمن دیدار با مددجویان این کانون از آن‌ها خواست تا با استفاده از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کانون رفتار‌های اشتباه گذشته را اصلاح کرده و با اخلاق صحیح و اعتماد به نفس برای بازگشت به زندگی و کانون گرم خانواده گام بردارند.

بهرامی همچنین براساس برنامه‌ای از پیش تعیین شده به منزل خانواد‌های دو تن از زندانیان رفت و ضمن اهداء بسته‌های حمایتی به همسر و فرزندان آن‌ها از نزدیک در جریان وضعیت معیشتی آنان قرار گرفت.

حضور رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در جمع خانواده‌های این دو زندانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان به ویژه خانواد‌های زندانیان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/