بازدید معاون قوه قضاییه از شورای حل اختلاف بخش رودبار قصران استان تهران
بازدید معاون قوه قضاییه از شورای حل اختلاف بخش رودبار قصران استان تهران

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از شورای حل اختلاف بخش رودبار قصران استان تهران بیان کرد: ماده ۵ مکرر با اصلاح مختصری در عبارات آن که مورد اشکال مجلس واقع شده بود به تصویب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رسید. وی با […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در بازدید از شورای حل اختلاف بخش رودبار قصران استان تهران بیان کرد: ماده ۵ مکرر با اصلاح مختصری در عبارات آن که مورد اشکال مجلس واقع شده بود به تصویب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رسید.

وی با اشاره به ایرادی که نمایندگان مجلس در بررسی ماده ۵ مکرر لایحه دو فوریتی شورای حل اختلاف در صحن گرفته بودند گفت: هیچ جای نگرانی نیست؛ در روز یکشنبه دوم خرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی آن ایراد هم با اصلاح مختصری در عبارات برطرف شده و به تصویب کمیسیون رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی افزود: امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید و قانون شورای حل اختلاف به تصویب مجلس رسیده و بعد هم به تأیید شورای نگهبان برسد.

رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ادامه با بیان اینکه ما همچنان پیگیر کار خواهیم بود، خاطرنشان کرد: اراده قوه قضاییه و اراده نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که سرنوشت همکاران عزیز ما که در طول زمان بصورت افتخاری و بدون چشم داشت زحمت کشیدند و سال‌های طولانی کار کردند، انسجام پیدا کرده و سرنوشت کاری آن‌ها معلوم شود تا دیگر دغدغه‌های مربوط به استخدام و مسائل مشابه را نداشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: هیچ جای نگرانی نیست و امیدواریم همانند گذشته در آینده هم با اخلاص و جدیت و همت تمام به کارشان ادامه دهند.

انتهای پیام/