بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان
بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از ۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان

خبرگزاری میزان – سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان، به یکی از آن‌ها که در صنعت نساجی فعالیت دارد، اشاره و اظهار کرد: امروز از جلوه‌ای از تولید در کشور بازدید می‌کنیم که یکی از مفاخر صنعت ریسندگی و بافندگی ایران است و […]

خبرگزاری میزان – سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان، به یکی از آن‌ها که در صنعت نساجی فعالیت دارد، اشاره و اظهار کرد: امروز از جلوه‌ای از تولید در کشور بازدید می‌کنیم که یکی از مفاخر صنعت ریسندگی و بافندگی ایران است و با لطف و عنایت خداوند متعال، مشکل خاصی هم ندارند.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: به گفته مدیران این واحد تولیدی، مدیران قضایی استان سمنان در تمام مدت از حیث حمایت و کمک به تولید کنار آن‌ها بوده‌اند و خیلی خوشحالیم که این همه جوان نخبه از زن و مرد و دختر و پسر در این واحد مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: ما خیلی وقت است که دیپلماسی صرف را در عرصه تولید کنار گذاشته‌ایم و وارد میدان تولید شده‌ایم و به این حضور در میدان و در کنار کارگر و تولید قرار گرفتن افتخار می‌کنیم.

عمرانی بیان کرد: این اطمینان را به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و هر کسی که سفره‌ای جلوی مردم پهن کند و معیشت مردم را بهبود ببخشد، می‌دهیم که تمام‌قد در کنارش ایستاده‌ایم و افتخار می‌کنیم در واحد‌های تولیدی حضور پیدا می‌کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: خستگی ما از حضور در کنار تولیدکنندگان از بین می‌رود و این بازدید‌های میدانی برای ما افتخار و بالندگی ایجاد می‌کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: برخی مجموعه‌های تولیدی هیچ مشکلی ندارند؛ ولی وظیفه خودمان می‌دانیم که این اطمینان را به آن‌ها بدهیم که در کنارشان هستیم.

عمرانی افزود: اطمینان یک امر ذهنی بوده و ممکن است مدیر یک واحد تولیدی هیچ‌وقت با قوه قضاییه کاری نداشته باشد؛ ولی وقتی مطمئن باشد که حامی دارد، در آرامش و سلامت خاصی قرار می‌گیرد و پیش می‌رود.

وی گفت: در خصوص واحد‌های تولیدی که مشکل دارند، نیز ورود می کنیم تا بتوانیم مشکلات آن ها را در دستگاه قضایی رفع کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور از واحد‌های تولیدی نساجی کویر، اتوبوس سازی عقاب و خودروسازی فردا دیدار کرد.

انتهای پیام/