بازدید سرزده رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی شهید کچوئی
بازدید سرزده رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی شهید کچوئی

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و هیئت همراه با رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی شهید کچوئی (ویژه زندانیان) بازدید و با همکاران قضایی و اداری از نزدیک به دیدار و گفتگو پرداخت. یحیی جعفری ضمن تشکر از ارائه خدمات سازمان زندان‌ها […]

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و هیئت همراه با رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی شهید کچوئی (ویژه زندانیان) بازدید و با همکاران قضایی و اداری از نزدیک به دیدار و گفتگو پرداخت.

یحیی جعفری ضمن تشکر از ارائه خدمات سازمان زندان‌ها از بدو تاسیس این مجتمع با اشاره به اهداف آن به بررسی مشکلات، کاستی‌ها و نواقص موجود پرداخت.

رئیس کل محاکم تهران با اشاره به دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری و سند تحول قضایی به اهداف شکل گیری مجتمع قضایی شهید کچوئی (ویژه زندانیان) پرداخت و گفت: از جمله اهداف تاسیس این مجتمع دسترسی آسان زندان به مرجع قضایی، سرعت در رسیدگی و تعیین تکلیف امور زندانیان می‌باشد که انتظار داریم با همت و تلاش همه همکاران در رسیدن به این امر مهم موفق باشیم.

سرپرست مجتمع قضایی شهید کچوئی در این بازدید گزارشی از عملکرد، نیاز‌ها و مشکلات کاری را بیان نمود و مقرر شد با همت، تلاش، آسیب شناسی و ارائه راهکار‌های مناسب، موانع پیشرو برای رسیدن به اهداف برداشه شود.

در این بازدید حجت الاسلام فیروز جایی، معاون دادستان در امور زندان و محمدی، رئیس زندان اوین حضور داشتند.

انتهای پیام/