بازدید سرزده رئیس کل محاکم تهران از شعبه ویژه خانواده شاهد
بازدید سرزده رئیس کل محاکم تهران از شعبه ویژه خانواده شاهد

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده و از پیش اعلام نشده از شعبه ویژه خانواده شاهد بازدید و با مراجعین، همکاران قضایی و اداری به دیدار و گفتگو پرداخت. یحیی جعفری در این بازدید از پیش اعلام نشده به صورت انفرادی و جداگانه با همکاران قضایی و اداری […]

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده و از پیش اعلام نشده از شعبه ویژه خانواده شاهد بازدید و با مراجعین، همکاران قضایی و اداری به دیدار و گفتگو پرداخت.

یحیی جعفری در این بازدید از پیش اعلام نشده به صورت انفرادی و جداگانه با همکاران قضایی و اداری ملاقات و گفتگو کرد و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در این خصوص صادر نمود.

وی در این دیدار با اشاره به جایگاه بزرگ خانواده معزز شهداء و ایثارگران بیان داشت؛ قطعاً کمترین چالش و آسیب‌های خانواده را در این قشر محترم جامعه داریم؛ چرا که ازدواج‌ها و روابط خانوادگی، براساس شاخص‌ها، معیار‌های دینی و انقلابی و بر مبنای ارزش‌ها صورت می‌گیرد و از این رو شاهد کمترین اختلاف‌ها هستیم.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش و جایگاه همسران، ایثارگران و جانبازان پرداخت و اظهار داشت: همسران ایثارگران و جانبازان با قبول زحمت، ایثار و شناخت کافی از همسران جانباز خود، زندگی را انتخاب کرده اند و بالطبع سختی‌ها را به جان خریدند و به لحاظ انتخاب آگاهانه، ادعای عسروحرج ندارند واین ارزش معنوی را به واسطه انتخاب صحیح با چیز دیگری معاوضه نخواهند کرد.

یحیی جعفری از بنیاد شهید و امور ایثارگران در ورود و ارائه خدمات، حمایت از خانواده‌ها و مشاوره‌های اولیه در راستای قضا زدایی تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/