بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از نحوه خدمت رسانی در حوزه قضایی بستک
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از نحوه خدمت رسانی در حوزه قضایی بستک

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از حوزه قضایی شهرستان بستک بازدید کرد. در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیئت همراه از حوزه قضایی بستک از بخش‌های مختلف دادگستری این شهرستان بازرسی شد. رئیس […]

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای پیگیری برنامه‌های راهبردی و نظارتی دستگاه قضایی به منظور بررسی عملکرد قضات و کارکنان از حوزه قضایی شهرستان بستک بازدید کرد.

در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیئت همراه از حوزه قضایی بستک از بخش‌های مختلف دادگستری این شهرستان بازرسی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین پس از بررسی وضعیت هر یک از شعب، به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد و رفاه حال مراجعین، دستورات و توصیه‌های لازم را ارائه نمود.

وی در ادامه ضمن دیدار با برخی از مراجعین این حوزه قضایی پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید از تعدادی از قضات و کارکنان حوزه قضایی شهرستان بستک که در اجرای سیاست‌های ابلاغی و رسیدگی به امور محوله به ویژه تکریم ارباب رجوع عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر شد.

انتهای پیام/