بازدید رئیس کل دادگستری مرکزی از شرکت صنعتی گام اراک
بازدید رئیس کل دادگستری مرکزی از شرکت صنعتی گام اراک

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس‌ کل دادگستری استان مرکزی در بازدید از شرکت صنعتی گام اراک (سازنده‌ دکل‌های مخابراتی) و در جمع کارگران گفت: چند سالی است که بر مبنای نگاه هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، شعار و راهبرد سال را ایشان با محوریت اقتصاد و تولید نامگذاری می‌کنند. رئیس‌ […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی، رئیس‌ کل دادگستری استان مرکزی در بازدید از شرکت صنعتی گام اراک (سازنده‌ دکل‌های مخابراتی) و در جمع کارگران گفت: چند سالی است که بر مبنای نگاه هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، شعار و راهبرد سال را ایشان با محوریت اقتصاد و تولید نامگذاری می‌کنند.

رئیس‌ کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در سال ۹۹ استان مرکزی در حوزه اقتصاد حرکت‌های خوبی انجام داد و اگرچه تا رسیدن به رونق و جهش کامل فاصله داریم؛ اما با تلاش‌های همه جانبه دستگاه‌ها سالی نسبتا موفق پشت سرگذاشتیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: نظارت جدی بر تولید و عرضه کالا توسط دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی همواره انجام شده و این نظارت‌ها موجب رقم خوردن موفقیت‌ها شد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر بر خود وظیفه دانستیم در جمع کارگران زحمتکش استان مرکزی حضور پیدا کنیم و بنا داریم در سال جدید حمایت‌های لازم از کار، کارگر و تولید با قدرت ادامه دهیم.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: دستگاه قضایی اراده و انگیزه لازم برای حمایت‌های همه جانبه در راستای اجرایی شدن شعار سال را دارد و از همه ظرفیت‌ها در راستای برطرف کردن موانع استفاده می‌کنیم.

  • بیشتر بخوانید:

تقدیر مسئولان قضایی از مدافعان سلامت در شهرستان بافت استان کرمان

وی خاطرنشان کرد: کارگران به عنوان ستون فقرات تولید سهم به سزایی در موفقیت‌های اقتصادی دارند و استان مرکزی با وجود قطب صنعتی، پایین‌ترین نرخ تورم را دارد که این مهم با هم افزایی‌ها و انسجام همه جانبه درون استان به دست آمده است.

انتهای پیام/