بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شعب تجدیدنظر و واحد‌های ستادی
بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شعب تجدیدنظر و واحد‌های ستادی

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن بازدید از شعب تجدیدنظر و واحد‌های ستادی دادگستری این استان اظهار داشت: تقدیر و قدردانی از زحمات همکاران باعث افزایش روحیه و سخت کوشی آنان است. وی افزود: تشویق نیرو‌های مخلص، پرتوان و انقلابی باید نهادینه شود؛ چرا که این عزیزان با کار جهادی […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن بازدید از شعب تجدیدنظر و واحد‌های ستادی دادگستری این استان اظهار داشت: تقدیر و قدردانی از زحمات همکاران باعث افزایش روحیه و سخت کوشی آنان است.

وی افزود: تشویق نیرو‌های مخلص، پرتوان و انقلابی باید نهادینه شود؛ چرا که این عزیزان با کار جهادی و سخت کوشی خود و با وجود اوضاع سخت کاری در دستگاه قضایی، کار‌ها را به پیش برده و به ارائه خدمات به مردم شریف می‌پردازند و قدر گذاشتن به ایثار و فداکاری همکاران باعث ایجاد دلگرمی و روحیه مضاعف می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید و دیدار نزدیک از همکاران و واحد‌های اداری و قضایی استان آذربایجان غربی در دستور کار است و در آینده نزدیک و با برنامه ریزی که انجام شده نه تنها از مجتمع‌های مرکز استان آذربایجان غربی بلکه از حوزه‌های قضایی نیز بازدید به عمل خواهد آمد.

عتباتی در این بازدید از نزدیک با کارکنان قضایی و اداری شعب تجدیدنظر و ستادی دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد تمام تلاش خود و امکانات موجود را در جهت رفع مشکلات و ایجاد رفاه کارکنان و خانواده‌های محترمشان را بکار خواهد بست.

انتهای پیام/