بازدید دادستان ارومیه از کلانتری ها، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با موادمخدر
بازدید دادستان ارومیه از کلانتری ها، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با موادمخدر

خبرگزاری میزان – مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی به همراه برخی از معاونین خود از مجموعه واحد‌های ضابطین، کلانتری ها، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان بازدید و در حین بازدید از این واحد‌ها اظهار داشت: دشمنان نظام به دنبال سوءاستفاده از شرایط و نا امن […]

خبرگزاری میزان – مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی به همراه برخی از معاونین خود از مجموعه واحد‌های ضابطین، کلانتری ها، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان بازدید و در حین بازدید از این واحد‌ها اظهار داشت: دشمنان نظام به دنبال سوءاستفاده از شرایط و نا امن نشان دادن کشور هستند لذا نباید به هیچ عنوان اجازه داد که شرایط برای سوءاستفاده بیگانگان و سیاه‌نمایی دشمنان فراهم شود.

وی تأکید کرد: ضابطین عیون دادسرا در وظیفه مدعی العمومی دادستان هستند وهر چقدر نیرو‌های پلیس هوشیار و آماده باشند به همان میزان امنیت مردم بیشتر خواهد شد و مجرمین وبزهکاران برای خود امنیتی احساس نخواهند کرد.

مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی با اشاره بر اهمیت بازرسی از مراجع انتظامی بیان داشت:ضابطان بازوان و کمک حال دستگاه قضایی هستند و هر چه قدر که این نیرو‌ها پرتوان و منسجم‌تر باشند طبیعتاً دستگاه قضایی نیز در انجام مسئولیت‌ها موفق‌تر خواهد بود و این تقویت هیچگاه حاصل نخواهد شد مگر اینکه ضابطان به تکالیف قانونی خود تسلط داشته باشند.

وی در ادامه، از وضیعت رسیدگی به درخواست‌های مراجعان و روند بررسی پرونده‌ها مطلع شد و بر تسریع در روند رسیدگی ورعایت مفاد قانون در انجام امور محوله تأکید کرد.

این مقام قضایی در پایان بازدید، وضعیت بازداشتگاه‌های پلیس آگاهی و کلانتری‌ها را از نظر بهداشتی، رفاهی و امنیتی مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/